Date Contact LEX BRASOV:
Program lucru:
Luni-Vineri: 9.00-18.30
Sambata-Duminica: inchis
Programari telefonice:
Luni-Vineri: 9:00-18.00
Sambata-Duminica: 12.00-15.00
Sediu:
Strada Iuliu Maniu Nr.68, Bloc 2, Scara B, Ap.4-5, Brașov, Romania, 500091
Telefoane:
Mobil: (+40) 722 574 151
Whatsapp: (+40) 722 574 151
Telegram: (+40) 722 574 151
Tel fix:(+40) 0268 418 880
Fax:(+40) 0268 418 880
Email:
Ne gasiti pe Google Maps:
Important ! Raspunsul acordat de catre LEX BRASOV la mesajul trimis de dumneavoastra, are ca scop informarea si orientarea la modul general, fara sa genereze o relatie contractuala avocat – client si fara sa creeze obligatii reciproce.
Astfel, ramane la latitudinea dumneavoastra exclusiva sa actionati in consecinta, bazandu-va in intregime sau in parte pe sfatul primit.
LEX BRASOV nu va prelua nici o responsabilitate pentru orice situatii ce s-ar putea ivi din luarea deciziilor dumneavoastra in baza informatiilor continute in raspunsul primit.
NU SE OFERA CONSULTANTA GRATUITA, nici telefonic nici prin e-mail.
Orice fel de tip de consultanta ( cu exceptia celei de la distanta) se ofera NUMAI in baza unei programari prealabile telefonice , in concordanta cu timpul liber al clientului si agenda de lucru a avocatului, evitandu-se astfel situatiile deloc placute de suprapunere a doi sau mai multi clienti la aceeasi ora si ,totodata asigurandu-se confidentialitatea totala a discutiilor dintre client si avocat.
Programarile prealabile sunt de asemenea, o forma de respect pentru timpul clientului, acesta avand garantia ca va fi primit la ora stabilita, fara nici un minut intarziere.
Odata efectuata , programarea rezerva clientului cel putin o ora de consultanta de aceea , in masura in care, din orice motiv, clientul se razgandeste si nu se mai poate prezenta la ora stabilita, este rugat sa anunte cu cel putin trei ore inainte, pentru a nu prejudicia activitatea avocatului.
In masura in care apelul nu poate fi preluat, va rugam reveniti mai tarziu. Avocatul poate fi angajat intr-o consultatie juridica sau se poate afla in sala de judecata. Se poate oferi consultanta si prin intermediul postei electronice , dupa prezentarea , in detaliu , a spetei ( prin e-mail), stabilirea si achitarea onorariului de catre client in contul Cabinetului de avocat.
Analiza cazului se va efectua, in functie de complexitate, in ore sau zile lucratoare. La prezentarea onorariului, se va aduce la cunostinta solicitantului si timpul necesar realizarii lucrarii, luand in calcul si gradul de urgenta al acesteia. Analiza cazului va cuprinde analiza documentelor, consecintele juridice si modalitatile de rezolvare ale acestuia ( in masura in care acestea exista).